life is no nintendo game

Vaknade upp vid 7 först, as usual, men somnade om och vaknade strax efter 9 i en liten lätt panik. Varför panik? Jag drömde om att jag först satt i en aula av något slag och skulle börja spela Left 4 Dead på en stor dia-bild men som slutade med att jag kommer in i spelet och det blir "riktigt" och självklart blir vi alla jagade av zombies. Nere på vallavägen. Jag och resten av patrasket som var med som jag inte har någon aning om vilka de var.

Iallafall, trött och mörkhårig som jag är så ska jag nog börja dammsuga lite innann alla gäster kommer. Min kusin fyller år idag och alla kommer hit ikväll.

Min bebis fyller också år idag! Fast hon blir bara 2 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0