jag är verkligen mcawesome!

Igårkväll hade jag och Jennah bestämt att vi skulle promenera kl 10 imorse en liten bit! Vart kom vi? Jo, 5 km till Västerhaninge där vi köpte äpple, en mindre god smoothie, solade (som inte syns nånting. Alls. Ingen liten fjuttig skillnad alls. Värdelöst.) och promenerade hem igen! 1 mil fan! Och så lite extra runt i VH och så hem till mig. Awesome? I know. Har dock väligt ont i hälarna, knäna och en muskel i låret vilket resulterar i att converse ej är några lämpliga skor att gå långt i. Jag fick ont i samma lårmuskel som jag fick när jag och Lilliz promenerade genom hela New York och jag hoppas bara inte att det blir samma konsekvenser, dvs, att jag inte ens kan lyfta benet ordentligt när jag ska använda det. Eller bara vända på mig i sängen. Inte roligt alls.

Efter promenaden så åkte jag och Jennah till min bror, hans flickvän/fästmö/sambo och son för att hälsa på dem och deras hundar! Supermysigt och det var kul att träffa dem igen bara sådär. Det är inte så ofta det händer för det är några mil mellan Gnesta och Tungelsta tyvärr. Urgulliga Elliot var vaken och han har en slags "kines-min" när han skrattar att han är så jäkla söt! Gullunge.

På vägen hem så stannade vi till på McDonald's och åt lite. Dock inga pommes (awesome igen)! Därefter fortsatte våran resa hem och väl hemma så blev det bara lite slappande framför tv:n. En skön fredagskväll faktiskt. Måste säga att jag är grymt trött just nu och klockan är inte ens 00.00. Pensionärs-varning på mig? Jag börjar nästan tro det.





Jajuste. Min syster håller på att hjälpa mig med min design. Måste verkligen ta bort det där röda på sidan.. Och fixa en ny bild. Och lite coolare text. För jag är ju ganska ball av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0