jag är glömsk!

Kom på att jag måste ju berätta att jag och lovely Johanna var i centrum igår och gick runt. Jag köpte ju som sagt ett par byxor och ett par skor. MEN det var inte allt! Eller jag köpte inget mer, MEN, jag och Johanna gick förbi Hammarbys tält i centrum (vet inte varför de hade ett tält där helt plötsligt) och bestämde oss för att vara snälla mot Andreas. Så vi gick fram, fick två autografer av två spelare som satt där och signera och bad dem att skriva "Till Andreas". Vi åkte hem till honom och överraskade honom ganska rejält. Stackarn hade i princip precis vaknat när vi kom förbi vid 15.30-tiden. Boys will be boys.

Skratta gjorde han iallafall när han fick autograferna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0