fredag hela veckan

Jag hade kul igårkväll!
Det började med att jag och Jennah stod och lagade mat här hemma och Mats kommer med P2 drinkar! Mums! Efter lite till så åker vi till Trånkan för att kolla på Jocke's spelning, vilket var bra. Fast det är så jäkla varmt i den där lokalen! Så fort man går in är det som att gå in i en bastu. Nice på vintern. Iallafall, när spelningen är avklarad så åker jag och Jennah till Brasserian i Handen och träffar Tessi, Elin, Jones, Olle och Alex. Vi sitter där , dricker öl, har kul, sjunger karaoke och kvällen går som den ska. Tills jag blev trött och åkte hem!

Det jag undrar nu är; vart är min röst?
Om du hittat den, var god lämna tillbaka den,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0