en snabbis

Igår så var jag, Jennah, Jessica och Lina på Riddarholmen för att vara statister till filmen Odjuret. Vi hade grymt kul för vi skrattade så att vi fick magmuskler (i princip) och det var money for nothing. Grymt rolig söndag.

Imorse så ringde de från ett dagis här i Tungelsta och ville att jag skulle komma och vara vikarie! Jag har fortfarande asont i foten, men det gick. Helt okej dag! Ska jobba imorgon också, men mellan 7-15.30 och det jag oroar mig mest för är ifall jag kommer komma upp så tidigt? Jag har inte gått upp så tidigt på ett riktigt bra tag. Lucky me.

Och det är bara 8 dagar kvar tills jag åker till Egypten! Kommer bli awesome.

Men just nu vill jag bara ha choklad, cola, ett stort varmt täcke och en film. Då vore måndag lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0