back in black

Här sitter jag. Har precis kommit ut från duschen. Den va riiiiktigt skön måste jag säga...
Jag och mamma åkte från Göteborg vid 9-tiden imorse och kom hem för en timma sen ungefär! Vi har stannat och ätit och sånt shit så det har tagit lite längre tid än väntat. Vi åkte ner i måndags eftermiddag och överraskade min syster 21.45 genom att ringa och säga att det stod ett blombud utanför hennes port, HEHE. Ner kommer hon och utanför porten står Maya och är viftar på svansen i 110 km/h. Det var riktigt trevligt! Väldigt skönt psykiskt att komma iväg också. Vet inte om jag fick lite ångest för att åka hem igen.. Tror det. Men men, snart är det Egypten. Då blir jag glad igen!

Och efter Egypten så ska mamma hjälpa mig att toksöka jobb! Känns bra.



Fast, varför kan man bara inte vinna 96 miljoner sådär?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt gumman!!!

Positiv och på G.. det är rätt..



Pouss pouss

2010-10-15 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0