älskling det är livet som leker, det leker med oss nu

Jag kom att tänka på vad Lillemors mamma sa när vi skulle flyga till USA. Jag vet inte om det lugnar mig eller gör mig mer nervös (troligen mer nervös): "Ni är mer än 10 000 meter upp i luften. Dör ni så dör ni." Och hur lugnande tror ni det var när en 14 timmars flygning till andra sidan Atlanten stod vid dörren? Nej precis.
Men det kommer gå bra. Om inte, sakna mig. Annars ska jag hemsöka varenda en jag känner, HEHE.




kl 21 börjar Vid Din Sida på 3an. Tänkte sätta mig och titta på den då! Jag älskar scenen när mamma, dottern och sonen sjunger till Ain't No Mountain High Enough och springer runt i huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0