you'll be my princess and i'll be your toad

Jag tränade igår. Kändes asbra, men vad hände idag efter jag kom hem från hundträningen? Jo, mamma ber mig åka till Konsum och köpa ostbågar, chips och choklad. Jag ska bannemej komma i form någon gång i mitt liv! Ta ett steg i taget och ta ett träningspass för sig. Jag ska klara det helt enkelt. Som min älskade vän Angelica brukar säga; Impossible is nothing.

Har börjat fundera på vad man ska göra på nyår också, men seriöst, varför tänker jag på det nu? Jag borde skriva en önskelista! Är 96 miljoner en för liten summa att önska sig? Lägenhet? Jobb? Möbler? Varför kan jag inte få vara barn igen och bli glad över en Pongo och de 101 Dalmatinerna-film? Nåväl, vad är en bal på slottet?


Jag har jobbat igår, idag ska jobba imorgon och på fredag igen! Dock är jag inte så taggad på att jobba 7.30 - 16.45 imorgon. Ska träffa Alexzandra också en sväng. Jag vill träna också. Men jag måste se Harry Potter-grejen imorgon också kl 20.00! Tjoho, vem älskar inte mitt liv?

Ska fortsätta titta på underbara Grey's Anatomy nu och sen hoppa i säng. Sova sova sova!



Mr. Handsome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0