jag lät dig ta mina tankar och mitt hjärta bit för bit, fast jag visste att du var ett kort kapitel i mitt liv

Idag har jag äntligen fått soffan iallafall! Killen som sålde den trodde inte att jag och Jennah skulle orka bära ner den, men där trodde han fanimej fel! Har han nog aldrig träffat förortsungar förut. Eller lantungar. Fast vi är ju inte ungar längre. Och det känns så töntigt att säga förortsungar eller lantungar.

Han har helt enkelt inte träffat några starka unga tjejer förut.


Ligger i soffan just nu med datorn i knät och väntar på att Pensionärsjävlar ska börja. Tänkte se ett avsnitt av Vampire Diaries, men jag hinner nog inte. Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0