jag är en mästerkock!

Helgen har varit rolig! Kom hem halv 5 i lördags morse och kom hem 5 imorse. Heja mig. Ska hoppa in i duschen snart, men ville bara berätta att jag var så jäkla grym ikväll! Mats är bakis och mamma är trött så jag bestämde mig att jag skulle laga maten så kunde de sitta och titta på tv (eller sånt som "pensionärer" gör) medans jag fixar och donar. Jag lagade fläskfilé fylld av mozzarella, vitlök, oliver och soltorkade tomater med klyftpotatis. Klyftpotatis är ju inte direkt någon konst att göra, men fläskfilén blev lyckad. Jag hade bacon lindat runt om filén också. Supergott! Rödvinssås till det och voilá!


Det är inte lätt att vara bäst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kaxigt ;D

2010-11-28 @ 19:13:30
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/
Postat av: Li

Men carro!!! 10 points to you! Vad haru för dig nu för tiden? Jag saknar er alla så otroligt mkt. Senaste dagarna har jag suttit och tänkt tillbaka på the glory days. Förresten, visst va det din kompis Malin som va med i idol? kunde inte plasera henne först men kom ihåg sedan! call me! 0733 26 09 94

2010-11-29 @ 09:57:46
URL: http://loheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0