egypten

Sharm El Sheikh var totalt över mina förväntningar.
Jag är så jävla trött just nu och ska sova så kanske berättar en annan dag.
Förresten så klickade jag mig runt på lite bloggar för att se vad som hänt här i världen, och vad poppade upp i mitt huvud då?  Jo, att folk är så jävla egoistiska, utseendefixerade, patetiska och att jag egentligen inte bryr mig ett piss om vad andra folk skriver.

Jag vill tillbaka till Egypten. Där var allt så enkelt och så bra. Jag hatar det här jävla vädret.


Kommentarer
Postat av: mamma

Way to girl!!! Men jag e glad du e hemma igen...

2010-11-03 @ 08:36:52
Postat av: sandra

hehe nää, harju heltidsjobb via manpower i sumpan, så där jobbar vi :)

2010-11-03 @ 21:41:36
URL: http://sandrasolander.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

du har fått en award av mig i min blogg <3

2010-11-04 @ 20:21:04
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0