20101114

Igår så skulle jag, Jennah och Signe egentligen träffar Maria och Lukas från Skåne, men vad händer? Jo, Maria är fortfarande upp i middagen strax efter 22 och Lukas åker fel med tunnelbanan.
Jag, Jennah och Signe åker istället hem till Signe i Bagarmossen, dricker lite vin och kör truth or dare på Jennahs telefon. Roligt spel! Pratar tjejsnack och massor av annat! Riktigt mysig lördagskväll.

På dagen igår så åkte vi först och lämnade Audina, åt lunch på MAX i Solna, åkte hem och kom på att vi kunde ju åka till IKEA istället för hem! Och då hade vi redan kommit till Handen. Men IKEA it was. Så just nu ligger jag på två bäddmadrasser och njuter! Jag köpte en ny igår nämligen och har kvar den gamla under. Lovely.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0