sådär

Ja!
Iallafall, på jobbet idag så började jag kl 10. Vilket var helt okej! Hela förmiddagen var bra, det va chill.. En skön dag på jobbet helt enkelt!

Men sen, på rasten.. Det va då allt hände! (Eller allt och allt, men humöret gick ner.. )
Jag satt ute med Simon och fick ett sms av Andreas där han frågade ifall jag kunde ta hans tid på söndag, och ja, jag är skyldig honom ett pass så det är klart att jag kan ta det isåfall! Han skrev: "okej." i ett sms och det låter så otroligt drygt att jag blev lite sur och sa att han inte behövde vara dryg och han bad om ursäkt och sa att det inte va meningen. Så, där skulle mitt humör ha vänt uppåt igen, eller hur? Vilket det gjorde en liten liten liten stund. Tills jag kommer in och ska få veta att jag ska stå i lobbyn på kvällen. LOBBYN! Ungefär, 7e gången i rad nu eller vadå? Jag är trött på att få stå där för det känns som att jag är sämre än alla andra och får därför göra skitjobbet :( Så där höll jag på att bryta ihop och kände att jag verkligen hade lust att säga upp mig! Men jag bet ihop. Som vanligt när jag ska få ta hand om lobbyn...
Jag känner ibland att jag vill sluta, men så kommer jag på att ibland så är det faktiskt skitkul att jobba! Beroende på vilka man jobbar med såklart, men tro det eller ej - ibland älskar jag att jobba på donken! Och det är just därför jag inte vill sluta.

Iallafall, efter jobbet så åkte jag direkt hem till Piercing-Danne och han piercade min navel! TJOHO! 6 år senare efter min första piercing i naveln dvs.. Gjorde lite ont, men jag har definitivt varit med om ondare! Bröstvårtan och tatueringarna var 10 gånger värre än naveln. Iallafall så mådde jag superilla och kände mig svimfärdig när jag satt och väntade på bussen. HELVETE vad jag svettades och det blev svart för ögonen. Jag kunde inte ens se vad det stod på bussen förrän den stod brevid mig och jag skulle hoppa på. Tackolov för att jag bara behövde vänta i 3 minuter dessutom. Och så kände jag mig lite säkrare för att Ella från jobbet satt på bussen också. Så om jag skulle svimmat så va det iallafall någon som jag var bekant med som satt på bussen!

Fast nu är jag så in i helvete trött att jag ska sova! Somnade vid halv 3 imorse och så upp vid halv 9 för att fixa mig iordning till jobbet. Jag behöver sova!



Skillnad på hål och hål! "Strecket" över den understa kulan är från det första hålet som jag gjorde när jag var 12-13 år



Nu blir det lite New Moon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0