like you've never exist

Jag lät dig ta mina tankar och mitt hjärta bit för bit,
                                                fast jag visste att jag var ett kort kapitel i ditt liv.





Jag känner att det börjar gå över, vilket är väldigt skönt på ett sätt, men som min kära vän Matilda skrev på facebook "Saknad måste vara den starkaste känslan just nu"


Jag vill inte vara ett kort kapitel.


"För det är som ett sista kapitel som jag förälskat mig i"  - Tessi
Och ja, jag är fett emo ikväll.                                       Vissa kvällar vill man bara inte somna själv.


Iallafall så var jag, Jennah, mamma och Mats på IKEA idag! ÅÅÅÅÅÅÅHHH vad jag vill flytta hemifrån!

Det finns 3 mål jag vill ha uppnått inom 1 år

* Skaffat mig ett heltidsjobb som jag kan försörja mig på
* Flytta hemifrån
* Om jag flyttar hemifrån så ska jag skaffa en kissemiss. Vet inte varför, men det hör liksom till!


Och dessutom så ska inte min lägenhet "se ut som hur som helst". Den ska vara snygg, varm, hemtrevlig och mysig. That's it. Inga äckliga vita kalla tapeter med en ful soffa som inte matchar in och är obekväm.

Smakar det så kostar det gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0