du ska veta att jag saknar dig

Min fredag blev lite annorlundare än vad jag hade planerat kan man säga!
Jag vaknar till vid 10-tiden av att det ringer från McDonald's. Jag ignorerar ganska hårt. Lite senare så ringer min pappas fru och pratar lite, och efter det, ungefär vid 11.50 så bestämmer jag mig. Jag gör det. Jag ringer upp McDonald's och 5 minuter senare springer jag upp ur sängen, in i duschen, letar efter kläder, går ut med Maya och letar efter frukost - jag fick äta två cheesburgare till frukost på McDonald's. Till lunch åt jag en BigMac och vid 20-tiden när jag slutade åt jag en Dubbelchees. KÄNNS SOM ATT BEACH 2041 blir lite framskjuten till tidigast 2043 iallafall.

Det skulle blivit utgång till PILOT (eller något annat fjortis-hak som man kan dansa på), men varken jag eller Lillz orkade. Vet inte riktigt vad som hände med Batie, men iallafall...

Träffade My och Lars på McDonald's också :) alltid lika mysigt och trevligt att träffa dem! Jag märkte att jag har saknat dem! Speciellt då Christian, Lars, Angelica, My och jag satt hemma hos My och drack vin och firade Mysans födelsedag! Gud vilken underbar kväll det var! Lite 5:e hjulet känslan bara, och just nu har jag samma saknad som jag hade då.  Jag hatar att jag tänker på det hela tiden. Minnena (och känslorna) vägrar försvinna vilket gör mig så arg. Sen att jag lyssnar på break-my-heart-låtar är mitt egna fel, så det står jag för själv, haha!

Iallafall så såg Jag, Mamma och Mats någon film som hette något med Girlfriend from the past. Bra film, dock kopia av Scroogde-grejen som spelas varje jul. Och nu handlade det om kärlek och inte pengar.
Vi va på Heron City igår också och så Flickan som Lekte med Elden. Bra film! Fast jag föredrar Män som Hatar Kvinnor. Även om våldtäkts-scenen är hemsk.


Nu har jag tända ljus, ett glas vitt vin och funderar på att krossa hjärtat lite mer med New Moon (När jag hör din röst).

Godnatt!



Snart åker vi älskling!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Love you honey! Har saknat dig med! :) <3

2009-10-03 @ 22:10:37
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0