Utomlands

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Jag har världens största längtan efter att åka utomlands. Det är inte klokt!!
Alla åker iväg. Okej, inte alla, men nog fan känns det som det. Mr. A är i Turkiet, min syster kommer hem från Aya Napa imorgon, Tessi ska till Hultsfred, Hanny och Puck åker till Skiathos (ja, jag vill också till Skiathos.) imorgon och min syssling åker också till Skiathos imorgon!

Okej, även om det inte är alla så känns det som alla. Mamma och Mats ska dessutom till Danmark v. 30 så jag får hela huset för mig själv i en vecka. Eller, med Tessi då. Mamma och hon kom överens att Tessi skulle bo här med mig, och det har jag verkligen ingenting emot! Det ska bli mysigt! Hon och jag är verkligen som ett gift gammalt par!


Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0