så!

Hur mår jag då?

Jo, jag mår bra. Dock så är jag så otroligt trött!! Usch, jag ska nog hoppa i säng snart, eftersom jag ska åka till Jennah imorgon vid 9.39 bussen. Hon ska klippa mitt hår lite grann, och så ska jag få låna hennes The Sims 3 spel!! Det ska bli roligt!! Dock så måste hon berätta hur man fuskar sig till pengar, för jag orkar inte att de ska plugga och göra allt för att få pengar. Jag har en dröm om att jag ska bli rik, och blir inte jag det, då kan jag ju åtminstonde unna min sim-gubbe lite pengar!

Jag har precis sett filmen om Anna Nicole Smith, och hon va verkligen vacker hon som spelade henne! Förutom hennes läppar, men ändå. Fin i håret, fin hy, fin kropp. Marilyn Monroe liksom.


Nej nu måste jag nog sova, för jag kommer somna i soffan annars! Och det vill jag ju inte!


PUSS



P.s Imorgon ska jag och Hannes äta middag i stan! Sen ska vi ta en öl med Pontus och någon mer, kanske och förhoppningsvis Kalle, så vi får se! Men det ska bli mysigt!






Lite vacker va hon ju!


Och min favoritbild med Hannes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0