ice age 3

Japp!
Ikväll va jag och Jennah och såg Ice Age 3 och den va värd att se.
Likaså Baksmällan.
De två filmerna kan jag rekommendera för den som älskar att skratta!


Eftersom jag är ledig imorgon så åkte jag till Gullmarsplan med Jennah och där delade vi på oss eftersom hon skulle till Tyresö och jag skulle ta bussen mot Svartbäcken. Sagt och gjort. Jag hoppar av i Brandbergens centrum för att byta buss mot Haninge Centrum och sen byta till min buss mot Tungelsta, men ack så fel jag hade när jag planerade allt! Jag missade bussen mot Haninge med 3 ynka minuter så jag bestämde mig för att promenera istället, eftersom det trots allt inte är så långt. Dock så måste jag säga att det kändes inte så "jättesäkert" att gå runt i Brandbergen, ensam tjej vid 22.30 en måndagskväll, men jag hade varit mer orolig om det hade varit en fredag eller lördags kväll måste jag säga. Men iallafall, jag promenerade och det tog mig ungefär 30 minuter (i min "raska" takt och eftersom jag undvek att gå igenom skogen), så jag hade 10 minuter till godo tills bussen gick från centrum. Och vem sitter alldeles ensam, kall och utan sällskap på bussen om inte Caroline Bladh? Tänka sig! Tack vare mig så fick hon sällskap och sken som en sol, haha ;)


Skämt åsido.

Men nu måste jag iallafall sova lite grann!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0