i had a dream

Min dröm inatt var lite rolig.
Vi var hemma på Sleipnervägen, där jag bodde förut, och allt handlade om mig (vilken underbar dröm va?).
Mysan och Angelica försökte desperat fixa ihop mig med en kille, och det blev Mysans Loverboys tvillingbror! Haha! Jag blev aldrig tillsammans med honom, för jag dissade honom, men de försökte iallafall. Och Nathalie, den sötnosen, fotade allt med en systemkamera. Vi sprang in och ut från mitt rum, och Olof satt i köket och pratade med någon som jag tror va min mamma. Och helt plötsligt så sprang vi in på den stora toaletten och hittade Olof i torkskåpet där han gömde sig, för han ville leka kurragömma (?). Och Jocke, från min gamla klass som jag såg igår, var också där och hade målat om min systers rum till illröd färg och även städat där. Det stod en säng, en liten låda och ett skrivbord och han var så nöjd över att det var hans rum...

Skum dröm? Ja det tycker jag iallafall...

Kommentarer
Postat av: Mysan

HAHAHA! Det var fan en riiktigt rolig dröm!

Och torkskåpet? Haha, whaat? :D



Puss påre <3

2009-07-22 @ 08:28:11
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha :D Gud vilken sjuk dröm... Det var kul att träffas sådär spontant idag. Jag hör av mig senare om den där picknicken på Gärdet :) puss så länge

2009-07-22 @ 18:17:33
URL: http://litenvillblistor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0