helt slut!

Jag började jobba kl 7 imorse fram till 13.30 nu.
Och jag ska köra ett dubbelpass så jag börjar kl 15 igen och slutar inte förrän 21.15!
Hur orkar folk hålla igång hela dagarna?


Jag har då sjukanmält mig från McDonalds av 3 anledningar!
1. Sämre betalt än på Äldreomsorgen
2. Mamma fyller år på tisdag och vi ska titta på en superfin lägenhet i Brandbergen samtidigt. Och om jag inte hade jobbat ikväll så skulle jag inte fått ledigt.
3. Det är lugnare på ålderdomshemmet. På McDonald's så handlar det bara om stress stress och mera stress. Men "överklassen" dvs, de som står i DT2an, står fan och pratar om helgens händelser och bossar gärna över oss "bönder". Ingen säger något, men det är fan uppdelat så. Det gäller att vara smidig, slug och ful för att komma till överklassen. Där är allt falskt.


Så nu ligger jag och vilar för att Mats ska sen skjutsa mig till jobbet.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0