Gosh

Går det att ha mer tråkigt än vad jag har just nu? Tror nog inte det.
Jag gick upp ganska sent idag dessutom, där vid halv 12-tiden och det kändes som att jag gick direkt från sängen till soffan.. Ja, efter att jag hade ätit frukost då såklart! Men jag satte på en film, ARN - Mötet vid Rikets Slut (eller om den nu hette så. 2an iallafall), och den var bra! Dock så kändes den så in i satans lång, även om den "bara" va 2 timmar och 8 minuter. Och sen så har jag legat i soffan och degat!

Och jag har absolut ingenting att göra ikväll.
Jag vill så gärna åka utomlands, men det fattas pengar och jag jobbar. Vilket suger!

Kommentarer
Postat av: Syster

miss u babe <3

2009-07-08 @ 21:37:43
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0