tarv

Tarv betyder tydligen att man roffar åt sig mat där uppe i Dalarna. Tarv! Jag tänker på tarvlig som är typ taskig/elak här nere. Det som var positivt va att man kunde betala med svenska pengar där uppe iallafall ;)

Hoppade på samma tåg som PS och det slutade med att han inte hoppade av i Handen utan följde med mig hem och sov här. Vi började kolla lite på Zombieland men jag var så trött att jag pallade inte.

Idag iallafall så ska jag snart iväg och jobba (eller okej, först ska jag börja göra mig iordning för det känns inte så läckert att gå ut som jag ser ut nu) och sen ska jag ringa Jennah! Jag är jättesugen på att festa ikväll, men jag har inga pengar till det och det är inte kul att snåla på andra direkt.


POUSS!

Kommentarer
Postat av: Angelica

det är jättekul att snåla på andra caroline!

2009-12-04 @ 21:46:49
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0