she works hard for the money

TJOHO!

PS hjälpte mig med min iPhone igår så nu har jag massor av roliga saker på den och även musik! Äntligen.. Nu ska jag bara försöka byta ringsignal till någon roligare än "classic phone"...


Och mamma åker snart iväg på kryssing, om jag är avundsjuk? Nejdå.. Hur kan någon tro det? Min moster ringde bara inte imorse och frågade ifall jag ville följa med för att det finns 2 biljetter över som redan är betalda (inkl. julmiddag och frukost) så varför skulle jag vara avundsjuk för att jag ska jobba? Hade jag inte jobbat 12-21 imorgon så fanns ju tanken på att jag kunde sjukanmäla mig ikväll, men det skulle ge mig dålig samvete och dessutom så behöver jag pengarna för att jag är totalt pank...

Undra om någon kommer ha en bättre helg än mig?
Även om min helg inte kommer vara så tokig egentligen


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2

Hihi kul nu hittade jag din blogg. :D

2009-12-22 @ 14:22:29
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0