MHM!

Jag har ju fått min iPhone nu och jag älskar den. Det är bara det att jag vet inte hur jag får in musik eller laddar ner spel... Tackolov så kommer PS ikväll och då har han sagt att han ska hjälpa mig! Tur att han kan det där mer än vad jag kan.

Jag höll på att vika tvätten, men så ringde PS, och så fortsatte jag vika tvätten. Sen så ringde Jennah och efter det fortsatte jag. Men så "woops" satte jag på datorn för att lyssna på musik och vad hände då? Jo, tvätten ligger på min säng. Vikt iof. Men.. Inget har hänt. Jag har fastnat här framför datorn. CRAP!

Och om jag drar ut internetsladden så fungerar inte Spotify. Men det gillar vi? Eller?
Nej precis.

Jag ska nog skynda mig lite för jag ska till Jennah vid 4 - halv 5 för att spela lite Left 4 Dead.. Haha! Alla håller på med Mafia Wars och FarmVille på Facebook, men vi dödar zombies på Xbox! Mer status.

Hmm.. Kanske ska fortsätta nu? Så blir det åtminstonde lite fint i rummet tills ikväll? Så behöver inte PS se vilken riktigt slarver jag egentligen är när det gäller att ha rummet rent, haha!


POUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0