let's take a swim



Här skulle det badas! 40 grader i jacuzzin så det var riktigt nice! Kul att min bror ser ut som en turk.
Behöver jag påpeka att det var ASNAJS att sitta ute och bada när det snöa?



Igår så satt jag, Mathilda och Händig hemma hos Sandra och drack lite vin, vilket var trevligt. Slutade med att vi åkte in till Harrys och var där en liten stund. Måste säga att det va knappt några snygga rockers där längre och det var asfullt (som vanligt)... Jag och Sandra tog samma väg hem iallafall och jag va hemma runt halv 3.
Dagen hade varit planerad som så att vi skulle åkt ändå bort till Gnesta idag för att hälsa på min andra kära bror, meeeen vi hade ingen lust att köra 10 mil i det här vädret så vi sket i det. Vi ska åka dit imorgon istället.



Och jag har fått världens bästa present av Tessi! En mjuk, randig skjortpyjamas! Här ska mysas med film!
Pouss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0