Dalarna

Kom upp hit vid 10-tiden imorse och snacka om KALLT. Så fort jag hoppade av tåget så började undra vart jag jag hade hamnat... Det roligaste var ju att Carro och Robin var ungefär 25 minuter sen så jag stod och frös i Säter. I det såkallade "centrumet". 

Vi va iallafall och handlade på Coop och jag såg en kille där som fick en otroligt stark ögonkontakt med mig. Jag tittade bort och tittade tillbaka för att se ifall han fortfarande kollade och det gjorde han. Det va väl kul för honom I guess. Vem bryr sig?


Vi spelade lite UNO, YATZY och något frågesportsgrej. Jag måste säga att vi vann ganska lika, fast jag vann i frågesportsgrejen!

Äsch, jag ska vara lite sociala med mupparna nu! Även om Robin börjar spela Xbox nu och Carro pluggar teori.



"Annars så börjar ju alltid porren om en timma" som Carro sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0