and so this is christmas.. (or soon)

Snart är det jul minsann!

Och vi som skulle julpynta och göra klart allt idag här hemma.. Jo,.. Eh.. Bilen går bra? För det gör inte pyntet iallafall. Mamma är jätteseg och jag är jätteseg också. Sov hos PS igår och vi gick väl och la oss vid 00. Eller jag somnade där nånstans och han hade druckit kaffe så han va ganska pigg kan man säga! Ska iallafall gå och lägga mig TIDIGT ikväll för jag och mamma ska upp tidigit imorgon och åka till Skärholmen för att kirra det sista. Rika jag kommer inte ens få 2000kr i lön den här månaden så allt känns verkligen underbart. Verkligen. Och jag som hade saker planerade, men bullshit på mig för det går inte! Fan.

Iallafall så ska jag och pappa ner och äta här i Tungelsta om en timma kanske. Beror på när han ringer dvs!
Kanske ska sätta på en tvätt och försöka dammsuga här? Eller.. Dammsuga kan jag göra imorgon för det blir så dammigt fort här. Måste bero på att ventilen till skorstenet som går via mitt rum är totalt öppen hela tiden? Äsch.

God Jul på folk iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0