torsdag

Ja, torsdagar är en bra dag.
Dock så går jag i skolan tills 4, men jag har scenisk gestaltning i 3 timmar så det gör inget.

Och jag och Tessi ska ju på Veronicas klasskiva imorgon, och temat är "tecknat". Tessi och jag kom överens om att vi skulle vara piff&puff. Så efter skolan så går jag runt i centrum lite grann och letar efter bruna kläder! BINGO! Jag hittade ett par tights och ett linne som jag kan använda.

MEN.. MEN MEN.. såklart så ringer Tessi mig nu senare ikväll och säger att hon har ångrat sig. Nu ska vi vara djävulen och en ängel.



Så det är bara för mig att åka tillbaka med de där jävla kläderna som jag köpte då så jag kan få tillbaka pengarna. Jag hade ändå tänkt använda dem en kväll och lämna tillbaka dem senare.




Kommentarer
Postat av: Mary

VADÅ SNO MITT TEMA?! :p

2009-04-03 @ 15:01:54
URL: http://marynator.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0