SATC

SATC - Sex And The City.
Måste väl vara åtminstonde minst 50% av alla unga tjejers favoritserie/film? Ja, Okej DH och Grey's är guld (Mest Grey's såklart), men i SATC så är det där allt händer! Allt snuskiga som man vill höra om. Det där tjejgänget som alla vill vara där man kan tissla och tassla om andra hur mycket som helst utan att det kommer ut.

I alla fall så har jag precis sett klart på filmen. Tror att det är tredje gången jag ser den, men jag blir ändå lika sugen på att bli en sån tjej varje gång efter jag har sett den. 
                En sån där som shoppar dyra märken, dricker drinkar med bästa vännerna på finaste uteklubbarna, har en egen lägenhet, underbar pojkvän och bara har kul i livet. Ibland önskar jag att jag var så. Fast, sen så upptäcker jag att även om jag inte har allt de dära materiella sakerna eller kärleken, så fungerar mitt liv precis som det är och det är just tack vare mina älskade vänner som omringar mig dagligen.


Tack.



PUSS och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0