lördag

Japp. Idag är det lördag minsann. Och vad händer idag då? Inte så mycket faktiskt.
Förutom hästen, EKO med Jennah och sen Isabelles studentskiva då! 
          Det jag längtar mest efter är nog att få gå till SkoPunkten och kolla på skor. Sandra hade ett par döläckra skor igår i skolan som kom från SkoPunkten. Och Marie jobbar ju på SkoPunkten där i Länna så då kan man alltid hälsa på henne isåfall!

För jag älskar skor. Och så älskar jag att shoppa. Och det är inte bra för min ekonomi, men något ibland kan väl inte skada?

Jag måste bara visa underkläderna jag köpte igår! De är så söta, och 3 av trosorna kostade bara 20kr styck. Asnice!



Den röda pricken på de rosa är en prislapp.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: haha och jag hade inte bangat på italien! fast å andra sidan, vi slapp bo med italienarna, festade varje kväll, badade och hade den allmänt bäst! du kanske skulle varit med iaf? ;)

puss babe <3

2009-04-25 @ 17:25:24
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/
Postat av: emma

det gula var riktigt fint (:

2009-04-25 @ 17:46:49
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0