Jobbigt!

Idag så hade vi ju tenta, och ja.. vad ska man säga? Den sög totalt. Jag är en sån som får blackout när jag skriver ett prov, så det kunde ha gått bättre definitivt.

Och efter det så shoppade jag, My, Hanny, Puck och Victoria i centrum! Köpte glass och satte oss nere bland alkisarna på torget och jag läste lite från Cosmopolitan och vi hade allmänt trevligt. Sen så blev det lite underklädes shopping! Jag älskar det!
Och såklart efter det så jobbade jag. Och det var faktiskt jobbigt för det va rush från 17.10 typ till 18.45. Kul? Nej. Jag har ont i fötterna.. Kvällen fortsatte i alla fall med att Tessie-Bessie och Amanda-Panda kom ner och vi åt lite på donken, för att sen gå till bussen. Amanda åkte hem, Tessie och jag åkte till jordbro där vi sen skildes åt för jag gick till gravfältet och hon hem.
Väl där så träffade jag många roliga människor som Tessi, Jennah, Erika, Emelie, Kim, Maria, Kristian och några fler. Det var mysigt! Och nu så sitter jag här och ska sova för jag ska till hästen imorgon och det ser jag fram emot! Blir nog bara en en-timmas tur för jag och Jennah ska till Eko och kolla på lite saker.

Och imorgon kväll så ska jag på Isabelles studentskiva! Jag ska vara en cowboy(girl)!
Men först ska jag sova ut ordentligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0