idag så hände det

Idag så hände det plötsligt.
Där går jag, själv i centrum, och har precis bytt ett hårband, och shoppat lite på Apoteket och så går jag in på MQ. Den butiken jag ALDRIG brukar gå in i egentligen bara sådär, och jag ser en vacker klänning vit som snö, hängandes på en galge. Den var så mjuk, så len, som siden. Och den satt perfekt. Och vad hindrade mig från att köpa den? INGET. Jag gjorde det. Jag köpte min studentklänning.


dålig kvalité, men den sitter perfekt.

499:- kr på MQ.

JC's klänningar var inte så fina direkt heller. Inte min smak.

Och idag så jobbade jag förresten! Med Andreas. Och eftersom vi slutade samtidigt så gick vi till bussen, han käkade och jag snodde en halv chees från honom (för min middag bestod av två frallor med 2 kilo smör, som mamma hade gjort, ost, skinka och paprika) och så snodde jag lite av hans cola. Det va gott!



Han försökte typ visa hur duktig han var som kunde tugga pommesen han stoppade i käften. Han fick in ganska många faktiskt.
Men nu ska jag nog sova lite! Har prov från 8-11 imorgon i svenska som handlar om att skriva krönikor och sånt, och vilken tur jag har då att jag är/var med i skoltidingen!

Godnatt rumpnissor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0