grey's

Grey's Anatomy in my heart.

Men i alla fall, imorgon har vi mösspåtagning. Och det ska väl bli kul, men jag ser mer fram emot kvällen. Tessi, Jennah och jag ska grilla hemma hos Tessi och sedan bada i hennes jacuzzi! Bara det låter väl underbart? Sen så ska vi spela fotboll någonstans.

Och idag så skulle jag och Tessi egentligen jobba på fotbollen, men vi var båda alldeles för trötta för att ens gå ut till köket (eller jag var för trött i alla fall) så vi smsade och sa att vi inte var tillgängliga.

Och på fredag så är jag ensam hemma tills på lördag! Ska bli skönt att få vara ensam en natt hemma. Det är inte precis ofta det händer sen vi flyttade hit på landet...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0