Pust, stånk och stön!

Har äntligen läst klart ett tjockt häfte som jag ska ha prov i på torsdag i samhälle! Känner mig duktig faktiskt! Nu är man bara så trött att man vill lägga sig på sängen och sova ruset av sig.. Men det går ju tyvärr inte då jag har skola kl 9 imorgon bitti. Vi ska ha nån slags SYO-föreläsning med en tjej/tant/kvinna/vad-vet-jag-? som kommer och ska prata lite om vart hon sitter och vad hennes jobb är. Får väl hoppas att det är helt okej antar jag :)

Nej usch.. funderar verkligen på att sova för jag är så trött!!
Måste säga att jag vill träna.. Lagsport, för att gym är så otroligt tråkigt! Jag vill börja rida igen, jag vill börja spela fotboll igen.. Kanske börja taekwando igen? Jag vill dansa också för den delen.


Iallafall, godnatt och sov gott :)!

Pussis!

Kommentarer
Postat av: Angelica

kul att du börjar uppdatera mer gullet! :)

2008-09-24 @ 21:41:54
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0