Me like dreams!

Jag älskar att dagdrömma faktiskt! Otroligt mycket! Drömma om hur livet kan bli, hur man vill att det ska bli, och sen vakna till verkligheten och se hur det egentligen ligger till. Och det är i de situatinerna man får tänka positivt! Jag drömmer om att flytta hemifrån, skaffa hund, gå ut skolan, troligne plugga vidare. Och jag har redan tänkt på vad jag skulle vilja ha i garaget. Att kunna sminka sådär proffsigt som de gör inför filmer och sånt, och såklart ha en frisör-kunskap i fingrarna! Tänk vad mycke man skulle kunna lägga ner på att göra sig fin för sig själv. Och nej, jag påpekar inte att man MÅSTE ha smink. Man är vacker oavsett smink eller ej. Dock ej för mycket smink. Men, ju mer man känner att man är vacker, desto mer märker folk det. Och såklart så blir man ju glad för det! Och vem kan då förstöra ens dag/liv? Man känner ju att allt blir så mycket bättre när man känner sig vacker, sexig och utstrålar en sån energi!



Puh, nu fick jag lite tankar ur huvudet också! Speciellt nu när jag har så ont i huvudet och börjar känna mig sjuk. Typiskt att det ska hända just nu när jag åker till Värmland med My, hennes pojkvän Andreas och hans kompis Jacke!
ja ja, jag får knapra lite ipren så hoppas jag att det ska gå över!


Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Du ska inte bli sjuk. Då slår jag dig, HÅRT!

2008-09-30 @ 21:48:31
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0