Lön!

Ååh, det var så härligt att vakna upp imorse och ringa till Nordeas telefontjänst och höra hur pengarna bara hade trillat in på kontot! Mm... mums! Och det va speciellt skönt eftersom nya H&M öppnade idag i Haninge Centrum och vilka snygga tröjor man kan hitta! Lite läckert sådär. Och det är extraskönt för att H&M är inte överdrivet dyrt, och det är inte jättefula kläder heller. Det är en affär som passa precis alla, för de har ju verkligen allt!

Iallafall, så hade jag Scenisk Gestaltning idag också, vilket är roligt, ifall man inte har Teaterhistoria. Det va inte så kul, även om vi fick se några filmsnuttar av t ex Mozart, Shakespeare osv. Då va det intressant. Och på tal om Shakespeare och Mozart så vill jag bara tillägga att de klänningar som kvinnorna hade på den tiden är så otroligt vackra! Jag skulle själv vilja leva på den tiden, men nu är jag här istället :)

Jag köpte iallafall ett par glansiga leggings från GinaTricot idag, ser lite grann ut som spandex/lack-byxor. Väldigt snygga, och såklart, lite min stil på det hela, haha!

Nej usch, imorgon har vi orientering och jag hoppas verkligen att det blir bra väder, för vem vill springa i regn?

Nej nej, nu ska jag nog ta och sova...  Jobbade idag så jag har lite ont i fötterna, och är trött :)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0