Begäret att vilja ha något?

Någonsin haft ett begär efter saker? Iof så har ju ändå alla det NÅGON gång under sin livstid, men att se ett par skor och bara VETA att de är ämnade för att hamna på just dina fötter är bannemej ödet! Jag har hittat ett par drömskor (Ja, som säkert alla andra i världen har exakt samma av) men, jag ser på dem och bara är så kär!  Mysan har ett par svarta, Angelica har ett par röda och jag vill också ha ett par röda - det är sexigt, snyggt, stilfullt och passa verkligen bra till svarta klädesplagg.
Även om skorna kostar 500:- , men man känner ju själv vad som är värt pengarna och inte. Såklart så känner jag att de skorna är värt det. Även om jag inte har så mycket kvar av min lön att leva på, då jag ska köpa en sängstomme från IKEA för 1400:- (dock nästa månad!)

Jag ska även göra nagelförstärkning på fredag! Det ska bli skojj.

Åååh, sitter ju nu och pratar med Angelica på msn, och jag berättade vilket sug jag fick på choklad, och såklart så ska hennes pojkvän springa ner till en affär i närheten och köpa lite(vilken latmask ;)  ). Och vad får jag? Absolut ingenting! Även om jag har en kexchoklad liggandes i mitt rum så är det mycket mycket mycket godare med Marabou :) Men men, min lycka kanske kommer med posten någon dag? Haha, om det ändå vore så ibland!

Kommentarer
Postat av: Angelica

är man tjock så är man, då får pojkvännen röra på sig ordentligt!

2008-09-03 @ 21:49:15
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0