Snart är det jul igen minsann!

Ja, och vad ska man köpa för julklappar? Aboslut inga. Förutom 4 kanske ... Ifall min ekonomi tillåter dvs.

Iallafall, så idag, just den kallaste dagen, struntade jag i att använda tjocktröja och SÅKLART ligger jag nu i sängen, men jätteont i magen och fryser som en hej-kom-och-hjälp-mig. Och som ett plus i kanten så ska jag läsa klart en bok på 300 sidor tills imorgon.. Funderar starkt på att gå på första lektionen sen sjukanmäla mig och åka hem och mysa. Och såklart börja jobbakl 16. Usch för McDonald's ibland! Jag har varken tid eller lust att bli sjuk heller! Har historia prov på fredag som jag måste plugga till och det kan ju vara väldigt bra ifall man är vaken på lektionerna och framför allt - är där på lektionerna. Och så har jag prov i filosofi nästa vecka någon gång. Fick vg - på sista provet, och det är bra för att vara jag sen jag började på Fria.

Men men... en kopp varm choklad och Stardust skulle inte sitta fel just nu!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0