Jag blev utmanad!

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Angelica & Mysan att svara på några frågor :)

Här kommer en lista!
(En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och medela dom i respektive blogg!)

Vem ( med motivation)
Vem är din käraste flickvän?
- Ojojoj! Favrotier har vi allihopa; Jennah, Mysan, Angelica, Lillemor, Signe, Matilda och Tessi för att ni är underbara personer och accepterar folk precis som de är! I love you!
Vem är din käraste pojkvän?

- Hade jag haft en pojkvän så hade jag kunnat svara på det. Men den mest underbaraste pojken jag känner är Hannes. Utan tvekan.
Vem litar du mest på ?

- Mig själv och mina riktiga vänner.
Vem vänder du dig till när du behöver någon?
Någon av mina närmaste. Det beror på vad problemet är.
Vem är dig likast till sättet?
- Lillemor tror jag. Vi är lika sjuka i huvudet
Vem skulle du vilja ta med utomlands?
- Alla party brudar!
Vem var du med senast ?
- Sex: Oscar, Umgänge: Mamma och Mats. Vi tittade på tv
Vem saknar du mest ?
- Farmor, utan tvekan
Vem älskar dig mest av dina vänner?
- Det vet jag faktiskt inte, men jag hoppas alla!

Vad ( rangordna 1-3)
Vad önskar du dig just nu?
1. Riktig kärlek
2. Systemkamera
3. Energi till att gå ner i vikt
Vad önskar du dig inte alls just nu?
1. Att jobba imorgon
2. Att farmor är död
3. Att farfar ska flytta til Vingåker
Vad betyder mest för dig?
1. Mina vänner och min familj
2. Hästar
3. Att få träna hundar
Vad får dig på bättre humör?
1. Vänner
2. Shopping
3. Öl!
Vad får dig på sämre humör?
1. Idioter
2. När jag jämför mitt liv med andras
3. Att inte ha pengar
Vad saknar du?
1. En pojkvän
2. Min naturliga hårfärg och längd på håret
3. Att jag slutade på gymnastik. Tänk vilken form jag hade varit i då nu!
Vad är dina nyårslöften?
1. Träna. RÖRA PÅ MIG!
2. Plugga bättre och gör allt som inte är gjort
3. Åka utomlands och flirta hejvilt!
Hur vill du att din framtid ska se ut?
- Ekonomiskt oberoende, otroligt kär, familj och att inte behöva ångra att jag aldrig gjorde det jag ville i mitt liv
Hur vill du leva ditt liv?
- Ta varje dag som den kommer
Hur delar du med dig av dina känslor?
- Är jag sur så går det lätt ut över mina närmaste(mest mamma), är jag glad så är jag det för hela världen
Hur mår du?
- Bra. Men jag känner mig så otroligt tjock och jag vill inte vara i den form som jag är, och jag vill så gärna gärna gärna vara kär och ha en pojkvän. Men jag är för rädd för att bli för intim.


Kommentarer
Postat av: H *

- najs ;d

2008-12-20 @ 23:53:15
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0