FAN!

Var just inne på Schoolsoft och upptäckte att jag fick VG- på Svenska muntliga NP! Kändes ju bra, men att sedan bläddra lite och hitta att jag fick IG på skriftliga delen pga att jag "inte hade" redovisat källor när jag utgick från min själv känns inte alls så kul!

Om jag bara upptäckte hur lätt det var att plugga för 3 år sen. Då hade man kanske legat liite bättre till i skolan nu?

Iallafall..
Klassis på fredag hemma hos mig! :) Ska bli kul. Hela klassen kommer över, och jag har bjudit några från C klassen också. Det kommer bli många, kanske lite för många? Det lär vi ju märka iallafall..
Och på lördag så fyller min syster-yster 20 år! Grattis till henne.
Fick ett samtal idag från min pappa som sa att vi ska ut och äta på torsdag för att fira (vad ovanligt att vi går ut och äter, verkligen. Verkligen8-) )  Men det blir nog mys! Farfar ska vara där också.
Och förresten så har jag upptäckt att ända sedan min farmor dog, så känns det som att min värld har rasat samman. Och det känns inte bra.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0