FAN!

Blev jätteglad över att jag kollade lite på Schoolsoft och till min förvåning fick VG- på svenska nationella talet! Dock så sjönk känslan fort när jag bläddrade och insåg att jag fick IG på skriftliga delen. Pga att jag inte hade skrivit några källor när hela texten handlade om en händelse i mitt liv. Känns lite som att: "Vill de att jag ska leta efter information om det jag har upplevt på internet och skriva ner adressen kanske?"  Ja ja.. vad gör man? Känns uselt iallafall.

Imnorgon publiceras Frias skoltidning också! http://Friaswebbtidning.se , bara klicka och se hur det går med den ;) Såklart så är den inte HELT färdig, men det kommer efter hand. Vi ändrar när vi känner för det!

På torsdag så ska vi ut och äta med pappa, farfar, Ewa och mina små änglar för att fira att min syster blir 20 år (dock så beter hon sig som 11)! Så därför kan jag inte åka och se när min babe, Signe, spelar på Kafé 44. I miss her! Det är inte så ofta som vi ses eftersom hon bor på Värmdö och jag bor här borta i Tungelsta. Rackans...

Men men, nu ska jag sussa gott!!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0