Det gör ont

Har ni någon gång rakat benen och råkat skära er? Är det bara jag eller visst gör det ont som in i satan? Det svider och man kan inte låta vattnet rinna ner på såret för då svider det ännu mera och det enda som går att göra är att svära, men det blir inte bättre för det. Men helt plötsligt när mamma plåstrar om det och blåser lite så känns det så mycket bättre! Kanske sitter i från barndomen?

Iallafall så är det julafton imorgon, och jag har ingen julstämning alls i kroppen. Sitter och lyssnar på "All I want for christmas is you", men det går inte alls. Förresten så vill jag bara säga till en viss snygging där ute: All I want for christmas and for the rest of my life, is you! Gosh!


Jobbade med Li idag också! Mysig människa och otroligt rolig!! Vi ska gå ut på fredag och shotta skallen i bitar för att sedan vingla hem. Det ska bli intressant att se eftersom jag ska mot Tungelsta och hon mot Nacka eller Enskede. och på dagen så ska jag och Batie till stan och shoppa!! Lilliz ska troligen med och det ska bli jättekul! Jag älskar att shoppa, men inte att bränna pengar. Det är ett svårt dilemma det där, men mellandagsrea in my heart!

Nåväl, ska sova nu tror jag. Har sovit så dåligt de senaste veckorna (kanske för att jag vill ha sällskap?) och tänkte gå och lägga mig tidigt. Måste ju vara pigg imorgon inför släkten ;) Har redan planerat vad jag ska ha på mig!


Godnatt och sov gott!

Och God Jul och gott nytt år :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0