Åhå så roligt!

Har precis pratat med min bror, och han frågade ifall vi skulle köpa julklappar till varandra som vi alltid har gjort, och jag har totalt glömt bort det!! Så nu måste jag alltså köpa 3 julklappar till (en till min syster och två till mina äldre bröder) och det känns ju så underbart!
Gissa vem som kommer ha fullt upp hela dagen imorgon? - Jo, jag!
Jag har stället klockan på 9 så att jag kan vakna tidigt - om jag går upp dvs.  Men det måste jag göra. Ska börja med att städa mitt otroligt stökiga tonårsrum och sedan bege mig mot Haninge Centrum för att inköpa tre olika julklappar till tre lika personer med tre lika personligheter. Gud så roligt. Jag funderar dessutom på att köpa något till Lillemor.. men vad? Tror inte att hon har köpt något till mig, men man kan ju alltid vara lite extra gullig och köpa något. Hon och jag är ju nästan twins så varför inte?


Det här var mitt problem! Någon annan som har något liknande? Kanske inte...


Måste hjälpa mamma hänga tvätt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0