Torsdag

Och idag fyller min man 34 år! Barnen sov så jag gick ner och gjorde frukost på sängen till dem imorse och sjöng. När barnen vaknade till så hängde de också på såklart. 
Efter det gjorde vi oss iordning och körde barnen till förskolan och oss till jobbet för att köra på som vanligt. Dock så åker Wiktor tidigare för Sam ska till tandläkaren idag, så han får lite mer chill medan jag sitter här inne till 17. Lite otaggad på det, men men. 
 
Har varit lite lätt förkyld nu i typ över en vecka känns det som och jag är så otroligt less på det! Vill att det ska försvinna nu. Känns lite som att det ligger och gror och bryter inte ut ordentligt (jag gör ju typ allt jag kan för att stoppa det också såklart så det är ju logiskt att det är i ett mellanting). Jag har varken ork eller tid att vara sjuk... Dels så har jag och Rosanna bara nästa vecka kvar på våran 12-veckors träning (tänk att det har gått så fort?) och jag vill ju verkligen verkligen inte tappa den rutinen jag fått in pga en förkylning. Har även fått ett kostschema och träningsschema som jag började följa igår och ska följa i 12 veckor nu för att optimera min träning så bra jag kan/orkar.
 
Utöver det så flyter livet ändå på ganska som vanligt. Tänkte försöka ta en dejt med min man när jag känner mig bättre och vi har barnvakt *blink blink mamma?*.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har äntligen dragit bort trädet på framsidan och täppt igen det! Så nu ska det väl regna lite mer, lite mer jord som vi kan kratta ut och sen vänta på att det växer gräs där eller något. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra där än.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa vi ringde o sjöng för Wiktor och får fira honom senare och självklart ska ni ut på dejt, det är bara att säga till 😘💗

2022-05-14 @ 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0