Helgen som varit

Har varit härlig! 
I fredags kunde jag äntligen provträna på det nya crossfitgymmet som öppnat upp bakom oss. Jag gillar crossfit och det var sjukt skönt med gångavstånd samt att barnen skulle kunna vara med. Det är bara att det är lite dyrt i månaden i så fall...  Är väldigt kluven men det är ju egentligen ingen panik att bestämma sig. Wiktor ska ta tag i livet och också boka in en provträningen eftersom han också var sjuk när han skulle prova sist. 
En av övningarna var att stå på händer och göra en armhävning... Jag som undviker att stå på händer stod på en låda och fick samma effekt samt att det blev ett sån tryck i huvudet så jag blev lite rödprickig, yay (det är som att de små blodkärlen i ansiktet sprängs för att jag tar i). Well well. Jag hann med ett somapass i lördags också med Rosanna samt att Jennah också var där! Så kul! Det är fritt men tufft. 
 
Efter soman så åkte jag till Carro för att duscha där eftersom vi skulle upp till Koberga för att jaga bäver i år igen. Vi har haft superkul och riktigt härligt! Såg 4 bävrar men bara en fick vi med oss hem. Våran kompis Dennis skulle göra bäverkorv vilket låter lite lätt motbjudande och spännande på samma gång. 
 
Var supertrött när jag kom hem igår, så jag tog barnen och hoppade ner i bubbelbadet och sen gick vi och la oss tidigt.. Somnade strax efter 20. Sjukt skönt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh ser härligt ut och jag hoppas du haft det skönt <3

2022-05-16 @ 20:21:43
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0