En bra fredag

Halloj! 
 
Idag skiner solen igen, så skönt! 
De två senaste veckorna har jag verkligen känt att livet suger (fastän det inte gör det såklart). Beställde ett kosttillskott, Premens, som jag är inne på 3e dagen nu att testa. Hoppas att det hjälper! Att solen skiner hjälper ju också till en viss del. Det är skönt.
 
Fick ett kul meddelande idag från kommunen om att Haylie har kommit in på den Montessoriskolan vi valde! Så skönt! Är helt övertygad om att det kommer passa henne jättebra. 
 
 
 
Utöver det så överlever jag på glittret och glamourn från After Dark som vi var på förra fredagen. Min telefon hade 2% typ hela kvällen (herregud, hur ofta händer det nuförtiden liksom?) så jag fick inte så många bilder direkt med min telefon. 
 
 
 
 
Hade en liten hjälpreda igår i stallet också 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0