Hello

I söndags firade jag och Wiktor 1 år som gifta och 10 år tillsammans. 
Jag hade slagit på lite stort och köpt en entrecôte och en ryggbiff från AG inne i stan. Jag och Emelie svängde förbi där en sväng efter vi var på Hotell Blå Blom. Det blev riktigt gott och bra! Glömde ta en bild innan vi började äta. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag och Haylie hängde en sväng med Carro, Marielle och Wincent ute hos Dennis också på dagen. Sköt lite grann och Dennis tog reda på en hare framför barnen. Kan tycka att eftersom vi äter kött så är det ju bra att veta vart köttet kommer ifrån (inte för att vi åt den haren, men själva grejen). Vi grillade korv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0