Gotland 24 timmar!

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag och Wiktor åkte till Visby på måndagsmorgon och åkte hem nu tisdagsmorgon. Mamma har varit barn- och hundvakt (tack!!) och det har varit sjukt ovanligt och lugnt utan barn och hund. 
Vi har ätit supergod mat på både Meat in Bread och G:a Masters samt god glas i hamnen! 
Välbehövligt och härligt, men nu längtar jag efter mina barn. Dock så tror jag att Wiktor tar barnen och åker till landet då vi ska grilla där imorgon. Jag ska iväg och jaga ikväll så hoppas på att få fälla en gris eller kanske en bock. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder på underbara människor ♥️

2021-08-21 @ 11:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0