Bring Sally up

Herreminjesus vilket jävla träningsvärk jag har idag. Vi tränade hos Emelie igår och Emma presenterade en ny grej som heter "Sally". På youtube finns låten och texten lyder "Bring Sally up, and bring Sally down, bla bla bla bla" och när de sjunger "up" så står man upp och när de säger ner så sätter man sig i en squat. Och sen sitter där tills de sjunger "up" igen. Vid några partier så pulsar man också när man är i squat. Herregud vad jobbig den var. Inget tempo utan uthållighet.
 
Men så hur suger livet annar? Inte sådär jättemycket faktiskt förutom att min bild och underskrift blev underkänd av trafikverket så jag måste ta en ny bild och skriva under på nytt innan jag kan få ett nytt körkort. Fan. Mitt går ut den 28/5 och jag kan ju inte hämta ut mitt nya ID med ett gammalt ogiltigt ID...? Så gör jag inte bilden idag och skickar in så måste jag troligtvis göra ett nytt pass (eftersom det också har gått ut såklart) och därefter vänta och hämta ut mitt körtkort. Varför tog jag inte bara tag i det här för några veckor sen istället för sista sekunden? Så många bra frågor, så få svar. 
 
Well well, bilen är inne på verkstaden idag (igen, I know) för att få en ny ratt. Hoppas innerligt att den blir klar fort... För imorgon ska vi åka till Handen och Nynäs för att gå och kolla på Fyndet och BingeTing. Emelie har fått dille på loppis och second hand och varken jag eller Rosen är sen att haka på. Kul att gå och kolla på grejer! Vi var på ett ställe här vid Gillinge, men satan i gatan vad dyrt det var. En lada mitt ute i ingenstans där det verkade vara olika småbutiker inuti och snordyrt. Gracias men nej gracias. 
 
Men nu; ta hand om min Sir PukeAlot som är missnöjd i sin babysitter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0