Friyay and saturyay

Haylie har varit hemma hela veckan och Wiktor var hemma i torsdags samt igår för att han har åkt på feber (läs; döende). Fick tuppjuck över att inte ha kommit ut så igår åkte jag och barnen till Lina och träffade Lina, Julia och Jesper först på Donken och sen till Gropen för att besöka deras lekplats. Efter en stund så passade Sam på att bajsa så vi ringde mormor och bjöd in oss själva på fika (för att byta blöja) eftersom hon bor precis bredvid. 

Lina och Jesper åkte sen iväg och handlade och Emma kom och hämtade Julia så jag, mormor och barnen tog en promenad längs Vallavägen och lite memorylane på den! Vallavägen och Sleipnervägen ger mig trygghet och Disneyminnen. 
När vi alla i släkten bodde nära varandra så var det så skönt att kunna springa över och umgås. Bäst var att gå till Liselotte och Thomas och kolla på Disneyfilmer.

Well well. Tiden går och nu bor ingen kvar på Vallavägen 🤷🏻‍♀️


Idag så följde jag och Sam med Rosanna och Elly till Åkersberga för invigning av en butik! Hittade två presenter och en sten till mig själv. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Det var så mysigt att ni var hos oss när jag kom hem 😍 mera sånt spontant tack 😘

2020-02-15 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0